There was an error published in J. Exp. Biol. 210,578-585.

The name of one author was mis-spelled on the title page. It should have been Dirk De Clercq and not Dirk De Clerq as published.

The correct list of authors is Veerle Segers, Peter Aerts, Matthieu Lenoir and Dirk De Clercq.

We apologise for any inconvenience this may have caused.